ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




17 lut 2009

Mądre myśli o życiu... Znalezione - przywłaszczone :)

Smakiem życia delektuję się, jak wybornym winem, "żyję" je tak, by było jak ciekawa powieść, jest moją wielką namiętnością. Lubię, kiedy jest intensywne, kiedy ma charakter.
Chyba dlatego jest takie pociągające, bo ma w sobie tę ogromną tajemnicę "następnego dnia".
Jest nieprzewidywalne. Nie da się zamknąć w ciasnych ramach.
Chętnie czytuję, co powiedzieli o nim inni, przecież ich słowa opierają się na doświadczeniu zdobywanym podczas wędrówki przez poplątane ścieżki życia...
"Na wykształcenie powinno składać się żywe życie, a nie martwa nauka."
- Mikołaj Gogol

"Żyją prawdziwie tylko ci, którzy nie znaleźli spokoju w zasobach, które nagromadzili."
- Antoine de Saint-Exupéry

"Życie człowieka jest jak pudełko zapałek. Brać je zbyt poważnie byłoby głupotą, ale znowu zlekceważyć niebezpiecznie."
- Akutagawa

"Ludzie lubią komplikować sobie życie, jakby już samo w sobie nie było wystarczająco skomplikowane."
- Carlos Ruiz Zafón

"Ludzie, którzy nie mają własnego życia, zawsze muszą wściubiać nos w cudze."
- Carlos Ruiz Zafón
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
Zwróciłam swą pilną uwagę na pewien fakt, jaki ma miejsce w sieci...
Otóż, gdy moje miejsce w necie zaczęło żyć na nowo, odnowiło też swoje "ruchy sejsmiczne" inne miejsce.
Jakby chiało zawołać: TEŻ TU JESTEM! ;)
Chyba odnalazłam pewną zależność i odkryłam tajemniczą "anonimowość"... nr2 - hmmm...
Ale jeszcze muszę to sprawdzić, a potem... surprise for you! :)

4 komentarze:

INKA pisze...

Witaj Miro! :-)
Jeśli Ty tak,o życiu,to i ja mam coś dla Ciebie! Zgadłaś ! To J.Tuwim.

Życie

Do krwi rozdrapię życie,
Do szczętu je wyżyję,
Zębami w dni się wpiję,
Wychłeptam je żarłocznie,
I zacznę święte wycie.
Rozbyczę się,rozjuszę
Wycharknę z siebie duszę,
Ten pęcherz pełen strachu,
I będę ryczał wolny,
Tarzając się w piachu.

I jeszcze jeden,tez Tuwima :

"Zawsze mi się w życiu szczęściło i szczęści..."

Zawsze mi się w życiu szczęściło i szczęści,
Los mi nie pożałował ni darów,ni pieszczot...
...Tylko śnieg pod stopami nigdy mi nie chrzęści,
Ani jesienne liście nie szeleszczą.

Serdecznie pozdrawiam,życzę zdrowia :-) INKA

PS
Zoju!Serdecznie Ciebie pozdrawiam :-) INKA

Mira pisze...

Inko...
Witam Cię w mych skromnych progach i z ogromną przyjemnością przyjmuję kolejny podarunek w postaci poezji.
Tuwim - już kiedyś pisałam, że teraz stale kojarzy mi się z Tobą:)...
"Życie" - jest napisane z takim rozmachem, naładowane takimi emocjami, że apetyt rośnie na każdy okruch, na każdą kroplę tego prawdziwego...
Chciałoby się powiedzieć: zasiądźmy wspólnie do tej uczty!
Smacznego wiecznego żywota Panie Julianie!
Smacznego namacalnego żywota Tobie - Inko i wszystkim, których tu nie widzę, ale czuję Ich Ducha... ;)

Gorące pozdrowienia przesyłam, które wierzę, że przedrą się przez te zaspy;) -Mira
P.S.
Za życzenia zdrowia - dzięki, już "chłeptam" dni po staremu! -M

zoja pisze...

Witaj!

Miro, to ja też dorzucę coś od siebie.:-)

Zycie jest zbyt krótkie,aby zapełniać je nienawiścią i pretensjami-Sante Montefiore.

Zwykle próbujemy dostrzec to ,czego nie ma,a jesteśmy ślepi na wielkie lekcje,jakie życie inscenizuje przed naszymi oczami-Coelho

Zycie-jako bezużyteczne współzawodnictwo-Coelho

Ludzie się nudzą-tworzą życie pełne komplikacji i dramatów-A.Camus

Przyjaciele nie należą do was.To wy należycie do przyjaciół-A.Christie

Pewnie jeszcze i innych wiele;-)

Pozdrawiam serdecznie -zoja.

PS;Inko ,też Cię serdecznie pozdrawiam.:-)zoja

zoja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.