ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




17 lut 2009

Tipica Espana baile - Andalucia...

Postanowiłam, że sobie je tu utrwalę, takie nowiutkie, takie mmmy, śliczne i hałaśliwe, bo muszą głośno i rytmicznie stukać... Mają typową, charakterystyczną "urodę" flamenco i są niezwykle temperamentne - no, a najważniejsze, że już są moje...
:)

Do tego "mały" błyszczący detal- na uszko...
I niezbędne drobiazgi, które wcześniej sobie przywiozłam...

we włosy - obowiązkowo! Róża pachnąca słońcem Andaluzji :)

2 komentarze:

zoja pisze...

Chętnie ujrzę to na Tobie,Miro...w tej chwili to niepełny urok;-)

Do Miłego-zoja :-)

Mira pisze...

hahaha!
Taaa, aż tak ekshibionistycznie to ja tu nie zamierzam...
Chyba, że jakiś "mix" z foto poczynię, albo - na żywo! :)
Wszystko w końcu przed nami - nie?
Pozdrawiam, ledwo widoczna spod zasp... -Mira