ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




8 lut 2012

ciarki...

mnie przechodzą, kiedy kolejny dzień narzucone mi jest
słuchać wywodów rodziny - po tej nieszczęsnej tragedii
z radio, z tv leją się potoki słów dziennikarzy
o wszystkim, co sprawy dotyczy...
żenada!
stało się bardzo źle, już wszyscy o tym wiemy
teraz spokoju, odrobinę spokoju - czy to tak wiele?
------
uwielbiam radiową Trójkę!!!
jak niewiele się tam zmieniło przez lata
nawet ta komercha nie boli w uszy, jak w innych stacjach

- wczoraj Wojciech Mann w towarzystwie Magdy Umer
poprowadził godzinną audycję tak, że serce rosło
królowała Ella Fitzgerald śpiewała nam
ale przede wszystkim w hołdzie Wisławie Szymborskiej
której kilka wierszy przeczytała Magda Umer - jak i sama autorka
dzięki archiwalnym nagraniom
bez zadęcia i piór w tyłku - ot, taka muzyczno-poetycka godzinka
PIĘKNIE BYŁO!!!
- nazwiska Mann i Umer... cóż dodać :)
przez ten czas miałam wrażenie, jakby świat był tylko tak piękny
ech...

------
poszukiwałam Jakuba Porady
ciekawie mówi o filmach, aktorach, czasem o muzyce
znalazłam
kanał nazywa się TTV
(przyznaję, że jeszcze nigdy go nie oglądałam-
ba!!! nie wiedziałam o jego istnieniu!)
- odszedł z TVN 24??? hohoho
a może został poproszony, by odejść? kto wie...
istotne, że się odnalazł :)


Brak komentarzy: