ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




2 kwi 2012

50 URODZUNY Trójki!!!

to były piękne urodziny!
50 lecie TRÓJKI - najlepszej radiowej stacji (dla mnie!)
cały dzień był udany, mnóstwo niespodzianek, fantastyczni goście

dla mnie jednak stało się coś niezwykłego!
znów mogłam usłyszeć TEN głos...
--- Piotr Kaczkowski ---
pojawił się popołudniową porą
na chwilę
a później współprowadził Mini-Maxa!
uczta od 22" do północy!
było wspaniale - choć, jak zawsze zbyt krótko :)
Panie Piotrze - DZIĘKUJĘ!!!

wróciły wspomnienia...
nieprzespanych nocy - tych radosnych i tych ze łzami w poduszkę
czasy
poznawania cudownych dźwięków, spijania słów płynących w eter
wrócił świat niebanalny
budzący nieopisaną wyobraźnię
jednocześnie zaś - tak pięknie, wartościowo - prosty

zostawiłam oczywiście swoje życzenia w Wielkiej Księdze Słuchaczy
czytając życzenia innych poczułam się... dobrze :)

jeszcze koncert Macieja Maleńczuka
--- WSPANIAŁY ---

kończąc
powiem za mistrzem:

"TRÓJKA Z DŻEMEM... PALCE LIZAĆ!"

Brak komentarzy: