ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




6 sty 2008

KARTA PRAW PODSTAWOWYCH

Źródło: www.kartaprawpodstawowych.org.pl

Wobec odmowy przyjęcia przez Prezydenta RP i Premiera RP Karty Praw Podstawowych Unii Europejskiej, zwracamy się do wszystkich obywateli, o jej podpisanie.
Karta Praw Podstawowych Unii Europejskiej broni godności każdego człowieka
i jego praw socjalnych, pracowniczych i obywatelskich.
Chroni nasze zarobki, prawo do powszechnej i bezpłatnej edukacji, służby zdrowia i przyzwoitego poziomu życia.
Polacy nie mogą dać odebrać sobie praw Europejczyka.

Zgłoś swoje poparcie na: www.kartaprawpodstawowych.org.pl

Informacja podana za portalem:
" Stowarzyszenie Współpracy Kobiet, NEWW - Polska/ NEWW "

2 komentarze:

Magda pisze...

A u Ciebie nie mogę? :-)

Chociaż nie wiem, może lepiej nauczę sie doić krowy, kozy, i uznam, że bezpłodność to kara za grzechy i z cielęcą pokorą należy taki rozwój wypadków zaakceptować...

Magda

Mira pisze...

Moja Droga!
Nie, nie chcę "Cię" takiej czytać... -nawet mnie to nie bawi:(
[to też żart, ale... nu, nu]
Żadnych cielęcych oczu, żadnej pokory i nie akceptujemy bezmyślności!
Pani rozumie?
Jestem tak przeciwna, tym męskim decyzjom, temu mamieniu, wycieraniem sobie ust sprawami kobiet, i kraju, że znika mi uśmiech z twarzy!
Mimo, że rządy się zmieniły...

Nabieram dystansu - bo coś jakby nam się niewiele zmieniało. Oczywiście wiem, trzeba czasu... Nie chcę, by ten wpis wygladał na narzekanie i utyskiwanie tylko. Mam jednak starszych Rodziców, mogą potrzebować opieki w szpitalu, ba - ja jej mogę potrzebować - no, a chciałabym aby ten szpital był i pracował!
A w nim pomoc - jacyś lekarze, pielęgniarki, ja nie chcę tego personelu na ulicy!
Jednak mych uszu dobiegają wręcz przeciwne wieści...
Zatem, chociaż zawalczmy o tę Kartę - w niej są dla nas jakieś konkrety, gwarancje, można poczuć się bezpieczniej.
Podchodzę do tej sprawy nazwę to - egoistycznie, a tak!
Licząc na wewnątrzkrajowe porozumienia... - byśmy się nie przeliczyli - ha!
Pesymistycznie? A jak ma być?
Niedzielne pozdrowienia łączę -Mira