ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




30 kwi 2009

Uszanowanie dla Wielkich Rodaków!

Dziś, w przededniu oddania się majowemu świętowaniu i szansą na nieco odpoczynku, doznałam fantastycznego uczucia, które już dawno mi nie towarzyszyło ( jeśli chodzi o rodaków), a które wprawiło mnie w patriotyczny nastrój :).
Wzruszyłam się szczerze podczas wystąpienia byłego prezydenta Lecha Wałęsy na Kongresie EPP.
Wzruszyłam się tym, jak został przyjęty, tym, o czym mówił i w jaki sposób...
foto podaję za tvn24.pl
A drugi raz, łza zakręciła się w oku, kiedy Pan prof Władysław Bartoszewski został odznaczony przez francuskie władze Orderem Legii Honorowej.
foto za tvn24.pl
Z obu Takich Rodaków jestem dumna - jak dobrze móc to powiedzieć!
A co na to mali ludzie?
Hmm... pewnie pozostaną mali, bedą szukali układów, spisków, będą składali donoszenia, bedą próbowali JAKOŚ zaistnieć.
Ale to usilne wspinanie się na paluszkach do wyższej półki, pokrzykiwanie i walenie ze złością pięścią w stół - niczego nie zmieni.

Brak komentarzy: