ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




18 maj 2009

Debata w/g związkowców...

Miałam już nie mieszać tu polityki, ale nie, no nie da się...
Muszę wywalić to z siebie, bo mnie wrrrrr- trafia szlag!
Absurd!
Zwyczajnie absurd.
Miała być debata ze wszystkimi związkowcami - a jest... jak zwykle! Brak dobrej woli widzę już z każdej strony. Smutne jest to, że w roku rocznicowym w Polsce wrze... Wrze między zdawałoby się ludźmi, którym powinno być ze sobą po drodze. Patrząc na zachodzące wydarzenia, czuję niesmak...
Mam pretensje do... NAS, że jesteśmy tacy... ŚMIESZNI i ŻAŁOŚNI zarazem.
A słowo SOLIDARNOŚĆ nie znaczy tyle, ile znaczyło wcześniej...
Wkurza mnie to wszystko i wiem, że nie tylko mnie!
------
Akurat miałam okazję w tej chwili popatrzeć na przedstawiciela Solidarnośći, który dedykował Premierowi piosenkę (?!) - jeśli to jest Polska, bo tak o sobie mówią ci... jak ich tu łagodnie nazwać? Nieprzyjemni w obejściu panowie - może tak. To, czy ja też jestem jej częścią? Nie chcę, bardzo nie chcę, by tacy ludzie, którzy TYLKO głośno krzyczą i nie mają nic, poza tym krzykiem do powiedzenia, identyfikowali się z większością narodu! Czy to się kiedyś skończy?
Matko z córką! Jeszcze wzięli do swego grona tego, chorego, starszego ks. Jankowskiego... Nawet nie wiem, czy On wie, po co tam się znalazł... Ci ludzie mówią rzeczy dziwne - "zadymiają" rzeczywistość, bo brakuje im argumentów do merytorycznej debaty, dodatkowo wtrącają między wiersze - wiarę... W ich ustach brzmi to, jak bluźnierstwo. Jakie to wszystko przykre...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no popatrz,
a mnie trafia jak wchodze na NEWW i czytam "wiadomosci z Europy:Komisja Skarży Polskę przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości za Niewdrożenie Przepisów o Równości Płci"
i trafiam na taki kwiatek:
" Co do zasady to sprawca
będzie musiał udowodnić, że jego zachowanie nie było dyskryminujące."

to juz nie trzeba bedzie dowodzic winy, tylko niewinnosc???
%&%zzzz$§!!!!!

Anonimowy pisze...

wracajac do wpisu
krzykacze chca identyfikowac sie z wiekszoscia? alez skad, oni chca by wiekszosc identyfikowala sie z nimi

Mira pisze...

no, widzę.
Wchodzisz na NEWW??? Jesssu! Mniemam że jesteś kobietą... Inaczej... chyba zaczęłbym - na powrót - wierzyć w ludzi! Ale facet(?!) - nie, nie to niemożliwe...
- Hmm, to zaledwie jeden z kwiatek z klombu naszego podwórka.
Ten poniżej też "nie pachnie":

"Utrudniony dostęp do legalnej aborcji w Polsce oraz nowoczesnego leczenia uzależnień od narkotyków -to główne zastrzeżenia specjalnego sprawozdawcy ONZ do spraw przestrzegania praw człowieka. Niezależny ekspert Anand Grover przedstawił wstępne wnioski z oficjalnej wizyty w naszym kraju.

Podkreślił, że pomimo ratyfikacji przez rząd polski traktatów o poszanowaniu praw człowieka, dostęp kobiet do pewnych świadczeń w zakresie zdrowia prokreacyjnego jak antykoncepcja, badania prenatalne, zgodna z prawem aborcja - jest w znaczenie utrudniony.

Anand Grover dodał, że lekarze powołując się na klauzulę sumienia odmawiają wykonania zabiegów przerywania ciąży.

Anand Grover podkreślił, że polskie władze nie były w stanie podać danych dotyczących wykonywania nielegalnych aborcji. Według nieoficjalnych szacunków liczba ta waha się między 80 tysiącami a 180 tysiącami przypadków rocznie.

Wizyta Ananda Grovera dotyczyła 3 kwestii - prawa do zdrowia prokreacyjnego i seksualnego, zarażenia wirusem HIV oraz sposobów leczenia uzależnienia od narkotyków.

Rząd polski ma 6 tygodni na ustosunkowanie się do raportu. Sprawozdanie zostanie przedstawione na 14. posiedzeniu Rady Praw Człowieka w czerwcu 2010 roku."

a my czekajmy.............

a to - już w obszarze świata -jakieś światełko w tunelu:

"Jak donosi coroczny raport Global Gender Gap 2008, opracowywany z polecenia Światowego Forum Ekonomicznego, na świecie zwiększa się równość między kobietami a mężczyznami. W porównaniu z raportem z poprzedniego roku ponad 80% krajów (z ogólnej liczby 115 przebadanych krajów) zrobiło postępy w dziedzinie równouprawnienia płci."
- RESZTA na str.NEWW
no! :)

Co do krzykaczy, czy oni z ogółem, czy ogół z nimi - jak zwał tak zwał - mnie wkurzają i tyle!
zachowywali się wczoraj, jak... jacyś kibole, jak po spożyciu czegoś, co wywołuje taką... niestrawność i nazwę to - "starcze ADHD"!
A najbardziej wkurza mnie to, że z jakiej racji mam płacić takowym panom z własnych podatków? Gdyby walczyli w imię idei - OK! Ale za forsę - psiii!
Niby za co te związkowe granty? Za grandy?
Przyjemnego popołudnia... -M

Anonimowy pisze...

no i o co takie HALO?
napisu "tylko dla kobiet" nie widzialem - kwiatki, owszem
poczytalem,nic mi sie nie stalo i mam sie jak zawsze

krzykliwym ideowcom tez bym nie zaplacil, niech placa ci co
ide popieraja
a ze bedzie jak zawsze to juz insza inszosc.

milego

. pisze...

.

Mira pisze...

A to niby co - hmm?
???????????????????