ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




22 lip 2009

myśli już niecierpliwe...

nie mogę się już doczekać... zaledwie kilka dni jeszcze :) i wyruszam na - Allegro CUP!

Tylko raz, od pięciu lat -od kiedy jest organizowana ta wspaniała impreza, nie było mnie w Łebie, mieście, które darzę ogromną sympatią - Łeba, to moje ukochane, letnie miasto - w naszym kraju oczywiście... Mam zamiar się tam nieco zasiedzieć... Liczę, jak zawsze na świetną zabawę, na poznanie fantastycznych ludzi i przede wszystkim na upragniony wypoczynek! Łeba jest muzyczna, roztańczona, sportowa - zawsze można znaleźć tam coś, co się lubi i na co właśnie ma się ochotę. Do urlopu zostało 9 dni! :)

4 komentarze:

zoja pisze...

Szczęściaro!
Co ja mam powiedzieć gdy do urlopu ...ponad 60 dni? ;)
Powoli pakuj walizki i oby pogoda Wam dopisała,bo atmosferę to już sami sobie zapewne zapewnicie:)))

Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)
zoja.

PS:Zajrzę Tu niebawem ;)

Mira pisze...

Zoju! Hej, hej! Ale i ojej -
60 dni???
Co tak długo?
Niegrzeczna pewnie byłaś i Ci nie dali wcześniej odsapnąć ;)
Zaglądaj, a ja napiszę...
Też pozdrawiam i dzięki! -M

Anonimowy pisze...

taaa, juz czas - wiec zegnam

Mira pisze...

żegnam?
mocne słowo...
Dobrego tygodnia Anonimowy, gdziekolwiek pędzi Cię ten czas -M