ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




6 sty 2011

ślepcze...

dostrzec w drugiej osobie coś - cokolwiek - pozytywnego
- bezcenne!
nie masz pojecia, jak mi na tym zależy...
człowiek nie składa się jedynie z wad
ma także wbudowany system zalet
gdybyś tylko chciał cierpliwie poczekać
i zamiast się puszyć, dostrzegł ten niewielki procesor
nie masz pojęcia, jak mi na tym zależy...
nie jestem aniołem, wiem


- nie byłam nim nigdy

(dlatego chyba tak lubię patrzeć na podobizny aniołów-ha!)
ale jakże się staram pokazać, że pośród całej mej złożoności

(patrz: trudny charakter, głowa pełna galopujących myśli, głupie pomysły -a co gorsza ich realizacja-, niekonsekwencja, fochy, kryzysy twórcze i... itd.)
spod sukienki jednak - od czasu do czasu - wylatuje jakieś maleńkie piórko...

-może jednak te cholerne skrzydła chcą wreszcie osiągnąć wiek dojrzały?





Brak komentarzy: