ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




23 mar 2011

wiosenne porządki -

czs zacząć...
powoli, żeby nie było później rozczarowania brakiem czasu
tak postanowiłam
czy dotrwam? dobre pytanie! ;)
część rzeczy muszę spakować "na dobre"
sądzę, że przydadzą mi się już w nowym miejscu
a ono rośnie i pięknieje w oczach :)
jednak uzbrojona w cierpliwość
- nie ponaglam, nie nagabuję, czekam na zwieńczenie dzieła

***
tyle pięknych rzeczy dzieje się wokół
zastanawia mnie dlaczego prawie milczy się o nich w mediach
dlaczego nie promuje się dobrego?
dlaczego ludziom sprawia tak ogromną satysfakcję
grzebanie w g---ie
zamiast upajanie się np. muzyką...
umrę głupia - bo nigdy tego nie pojmę
---
pan Jarek na zakupach!!!
widziałam wczoraj i hehehehehehe!
tyle mego komentarza

Brak komentarzy: