ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




23 sty 2008

To już jest koniec...

"To już jest koniec, nie ma już nic
Jesteśmy wolni, możemy iść
To już jest koniec, możemy iść
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic…
To już jest koniec, nie ma już nic
Jesteśmy wolni, możemy iść
To już jest koniec, możemy iść
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic…


Robaczek w swej dziurce, jak docent za biurkiem
I pszczółka na kwiatkach, jak kontrol w tramwajach
Tak dłubie i gmera, napisze wymyśli
Obejdzie wokoło, zabrudzi wyczyści
I krzaczek przy drodze i brat przy maszynie
Jak noga w skarpecie, jak sprzedawca w kantynie
Kamyczek na polu i strażnik na straży
Lodówka wciąż ziębi, kuchenka wciąż parzy

A po co? A po co? Tak dłubie i dłubie?
A za co? A za co? Tak myśli i skubie?


I tak się przykłada i mówi z ekranu
I bredzi latami, wieczorem i rano...


To już jest koniec, nie ma już nic
Jesteśmy wolni, możemy iść
To już jest koniec, możemy iść
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic…
To już jest koniec, nie ma już nic
Jesteśmy wolni, możemy iść
To już jest koniec, możemy iść
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic, nie ma już nic, nic, nic!"


Tekst piosenki "Elektycznych Gitar"
Autor - Kuba Sienkiewicz

11 komentarzy:

zoja pisze...

Miro!
Tylko na chwileczkę...i nie na temat,ale sama nie wiem kiedy będzie nastepny raz...
Mam mamę w szpitalu...i sama wiesz,że to trudne...:(

Już luty!Nie znam dokładnej daty,ale pamiętam:-)... i żeby Ten Dzień uprzedzić życzę Ci tego co najcenniejsze-zdrowia,wszystkiego co najlepsze,tego co sprawia ,że zwykły dzień pozwala cieszyć się z życia...
Z całego serca -zoja.

Mira pisze...

Witam Cię Zoju!
Przede wszystkim - życie jest zawsze "na temat".
Mam nadzieję, że Twojej Mamie nic poważnego nie dolega... tego życzę!
Oj tak, to trudne, wiem.

Bardzo, bardzo dziękuję za pamięć.
Zrobiło mi się przyjemnie.
Dzień uprzedziłaś - fakt.
7 - jest tym dniem, kiedy zaczęłam obcować ze światem i smakować żywota:)
Pozdrawiam Ciebie i Mamę, życzę rychłego powrotu do stabilizacji.
I raz jeszcze dzięki za pamięć:) -Mira

Magda pisze...

Zoju,
Daj znać co z Mamą...
Trzymaj się!
M.

zoja pisze...

Miro!
Ooo...cieszę sie,że zdążyłam:)!

Z mamą już lepiej.Leżała na kardiologii z migotaniem przedsionków,ale właśnie dziś wróciła do domu i mam nadzieję ,że teraz już będzie lepiej.
Serdecznie dziękuję za pamieć i słowa otuchy.Były mi bardzo potrzebne!
Będę Tu jutro!:-)))
Do Miłego poczytania ,bo widzę ,że zaległości ogromne!
Serdeczne uściski-zoja.

Anonimowy pisze...

Droga Miro !

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

Wszystkiego Najlepszego !
radości,szczęścia moc !
słoneczka wesołego ,
snów pięknych co noc.
Pieniądze szczęścia nie dają,
być może,lecz kufereczek stóweczek
daj Boże !
Wakacji w Złotym Brzegu,
podróży morskich też.
Wszystkiego Najlepszego !
wszystkiego czego chcesz !
Ludzie nienawidzą się nawzajem,
taki już nie dobry jest ten świat,
Dla mnie w restauracji,
czy w tramwaju,
Każdy człowiek jest jak brat.
Życzliwości w piersich tyle sie ma
że aż kipi wprost.
Nawet kiedy w lustro spojrzę,
czasem myślę - miły gość,
Wszystkiego Najlepszego !
radości szczęścia moc !
Słoneczka wesołego,
Snów pięknych co noc.
Roboty nie za wiele !
choćby przeleciała czas w tygodniu
trzy niedziele,
to norma w sam raz!
Pieniądze szczęścia nie dają,
być może,
lecz kufereczek stóweczek,
daj Boże.
Wszystkiego Najlepszego!
segmentu rodzinnego ,
i czterech kółek też.
Wszystkiego Najlepszego !
Wszystkiego czego chcesz !

Miro, nie znam autora ,ale tę piosenkę (wiele lat temu) śpiewał
duet D.Rinn i B.Czyżewski.
Dzisiaj ja śpiewam z nimi dla Ciebie : Miro,Wszystkiego Najlepszego !
INKA

INKA pisze...

PS przepraszam , coś poprzyciskałam i teraz....mam kłopot z logowaniem.
:-) INKA

INKA pisze...

Droga Miro !

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

Wszystkiego Najlepszego !
radości,szczęścia moc !
słoneczka wesołego ,
snów pięknych co noc.
Pieniądze szczęścia nie dają,
być może,lecz kufereczek stóweczek
daj Boże !
Wakacji w Złotym Brzegu,
podróży morskich też.
Wszystkiego Najlepszego !
wszystkiego czego chcesz !
Ludzie nienawidzą się nawzajem,
taki już nie dobry jest ten świat,
Dla mnie w restauracji,
czy w tramwaju,
Każdy człowiek jest jak brat.
Życzliwości w piersich tyle sie ma
że aż kipi wprost.
Nawet kiedy w lustro spojrzę,
czasem myślę - miły gość,
Wszystkiego Najlepszego !
radości szczęścia moc !
Słoneczka wesołego,
Snów pięknych co noc.
Roboty nie za wiele !
choćby przeleciała czas w tygodniu
trzy niedziele,
to norma w sam raz!
Pieniądze szczęścia nie dają,
być może,
lecz kufereczek stóweczek,
daj Boże.
Wszystkiego Najlepszego!
segmentu rodzinnego ,
i czterech kółek też.
Wszystkiego Najlepszego !
Wszystkiego czego chcesz !

Miro, nie znam autora ,ale tę piosenkę (wiele lat temu) śpiewał
duet D.Rinn i B.Czyżewski.
Dzisiaj ja śpiewam z nimi dla Ciebie : Miro,Wszystkiego Najlepszego !
INKA

zoja pisze...

Miro!

Radości z każdego dnia!
Wszystko co piękne i wymarzone niech Ci się spełni!

Jeszcze raz-Wszystkiego Najlepszego!W dniu urodzin musi się spełnić!:-)

Aha!
:)...i bukiet białych tulipanów-zoja.

Mira pisze...

Dzięki!!!
Dziękuję serdecznie za pamięć, za tyle ciepłych słów i życzeń, za szczery śpiew i bukiet białych tulipanów i za to, że... pomimo
[Bo ja nie jestem "łatwa" :)]- wiem!
- nie rezygnujecie z mego towarzystwa, to jest dla mnie najcenniejsze w tej znajomości "przez szybkę".

Jakkolwiek to dla kogoś zabrzmi ckliwie i słodko, a może i śmiesznie, to ja dzielę z Wami swą radość. Szczęśliwa i wdzięczna niezmiernie -Mira

P.S.
Cieszę się Zoju,że z Mamą nic złego się nie dzieje... Najważniejsze, że jest już w domu!
Troszcz się o Nią! I pozdrów Ją od swej kumpeli, która siedzi po drugiej stronie "monitorka" lecz tej samej rzeczywistości:)))
- M

Inko, jak Ty pięknie śpiewasz, co za walory... Taki wokal!
A teraz poważnie, coś narzekałaś ostatnio na samopoczucie... To chyba ta niby-zima ma wpływ na zdrowie wielu osób i daje się we znaki. Dbaj o siebie...
Pozdrawiam ciepło -Mira

Magda pisze...

Miro wybacz.
Nie ma dla mnie usprawiedliwienia.
Nie wiem jak to się stało, ale byłam do tej chwili przekonana, że 7 luty to piątek, że to dziś.

Wszystkiego najlepszego, miłości Bliskich i samych cudownych, jasnych dni!

Z żalem, Magda

Mira pisze...

Wybaczone! :)
Magdo, żadnego żalu... no, coś Ty!
Życzenia z przyjemnością i radością przyjmuję i dzisiaj. Przynajmniej święto mam dłuższe:)
I to po całym dłuuugim piątku, garść dobrych słów mile widziana.
Dziękuję serdecznie!

Na szczęście już weekend!!!
U nas zaczynają się ferie, może w końcu, na kilka dni pojadę na narty... Może...
W górach jest nawet śnieg;)
Ale widziałam dzis dzieciaki na rowerach - czyżby zwiastowały wiosnę?
Udanego weekendu, pozdrawiam -Mira