ZAPAMIĘTAJ!
PRÓBUJĄC ZABIĆ MOJE DEMONY
MOŻESZ ZABIĆ TAKŻE ANIOŁY!




9 lip 2009

dobranoc Mireczko!

Jestem już tak zmęczona, że postanowiłam o tym napisać - może mi ulży? Prawie nie pamiętam, że dane mi było zaczerpnąć namiastkę urlopu - tych kilka dni gonitwy zatarło mi oczy i pamięć... wrrrrr!
Nie mam czasu, by tu postukać, by poczytać - jestem w stu miejscach jednocześnie! Ha!
W zasadzie tylko tak bym chciała, ale nie potrafię się teleportować... :(
Miasta zakorkowane - Polska za dnia jest nieprzejezdna! Do tego te wredne burze - jeszcze kilka dni i się do nich tak przyzwyczaję, że kiedy odejdą - będę tęsknić, tiaaa!
Tyle mam do powiedzenia - sobie na dziś.
I jeszcze tylko życzę sobie dobrej nocy aaa - i może chcę powiedzieć, że się lubię ;)
- uśmiechnęłam się czyli zadziałało tak, że - natychmiast mi lepeiej!

Brak komentarzy: